(Not) Everything Can Be Changed
The team works on renovating the gym, but Carol's choice for the new uniforms is met with contempt. Ronaldo gets annoyed by the gym's new red sign. A computer bug makes it impossible to sign up for Beth and BrĂ¡ulio's classes.