Titans vs Mei Lin
Tournament of Champions winner Chef Mei Lin brings her competitive edge to Bobby Flay's Triple Threat kitchen. As Michael Voltaggio's former protege, she's ready to show that the student can outcook the master and the rest of team Titan.