Hurray for Hollywood Restaurants
Bobby and Sophie Flay visit Hollywood's old-school eateries and new hotspots, including The Barish in The Roosevelt Hotel, Jitlada and Mashti Malone's Ice Cream. Then, Bobby makes California persimmon crepes and rib-eyes with Thai green curry butter.