The Wolf of Wall Streak
Chris McCully and crew hit a paystreak so lucrative they call it "Wall Street." Shawn strikes gold all the way at 40 feet under the ice. Kris and Andy argue over their new underwater gold-getting toy. Vernon's diver faces a possible disaster.