2nd Annual BBQ Games
The beloved BBQ games are back and better than ever! This year, captains Bobby Flay, Anne Burell and Sunny Anderson lead their teams in a classic relay for the coveted "PIG-asus" trophy before a Gold Rush-inspired treasure hunt decides who's going home.