Homestead Closed
An unprecedented new chapter kicks off on the homestead as the Kilchers film themselves coping with Alaska's stay-at-home order amid a growing pandemic. Resources must be stretched, homeschooling proves difficult and Atz Lee's PTSD resurfaces.