Don't Take Me for Granted
Angela entertains a new suitor. Jenny questions Sumit's loyalty. Shaeeda attempts a peace offering. Kim lays down the rules for Usman's second wife. Jovi and Yara confront his mom. Liz questions Ed's intentions during a photography lesson.