War and Peace
Niles comes clean to Matilda's family and hopes they will still accept him, Bozo makes a devastating confession, Veah opens up to Sunny about her feelings for Rory, Tigerlily and Adnan reunite in Turkey, and Rayne and Chidi reach a point of no return.