Meat-Free Meatballs in Tomato Basil Sauce
Rachael Ray uses plant-based meat substitute for her healthier meat-free meatballs. She also makes a marinara sauce and crisp salad to round out the meal, and her husband, John, pours No-Bull-Lini cocktails.