Vive La Din Din
Rachael Ray proves that rich and creamy chicken can be prepared in less than 30 minutes. She makes Dijon-Tarragon Chicken, Mashed Potatoes with Brie or Camembert and Rainbow Chard with Bacon and Leeks for an instant favorite.