The Eye of God
With the ritual fast approaching, Lombardi, Salcedo, Haruka and Antonio race to defeat the supercomputer at the center of Barbrow's plans. Meanwhile, Vergara and Elena fight to save Paco -- and defeat Barbrow before he unleashes the end of the world.