Shift 5: Adaptability
In hour 13, Michael Symon and Esther Choi challenge the nine remaining chefs to turn breakroom snacks into dessert. Then, the exhausted competitors must turn breakfast ingredients into a different meal entirely for judge Brooke Williamson.