I'm Going to Police-Fully Duck Out
Amy faces the judge for the final time. Tammy addresses Amy about her weight gain. The family heads to Pittsburgh for Tammy's skin removal surgery but while Tammy goes under the knife, the siblings go head-to-head in the waiting room.