Don't Cry for Me, Our Friend Tina
Panic sets in for Tina on her surgery day. Vannessa bares all for yet another plastic surgeon in hopes of getting her skin removal surgery. If Scott's mom exposes his lies to Dr. Procter, his weight-loss journey could be derailed forever.