Wild Dogs on the Move
A trio of rare Dhole canines are prepared to make their cross-country journey to the zoo, and keepers anxiously await their arrival. Then, a tinamou chick must be hand-reared, while a specialized tool is welded to extract a tusk from a charming Babirusa.