Welcome to Hellfire
When Jerry Jr. learns that legendary chef Guy Fieri has bought a used Apocalypse Hellfire truck at an auction, he offers Guy free customization. Frank locks in a deal to build a custom Overland truck for internet superstar Nick "The Wrangler" Bishop.