Mr. Garden
Gregory, Zoe's dad, has bought a new robotic lawnmower: Mr. Garden. Gigio can't wait to try it! But the robot is super slow, so Bob thinks of a way to speed it up. While Zoe is at school, Gigio decides to go and mow the neighborhood gardens.