'52 Wrecker Complete
Like a lot of kids growing up, one of Bill Carlton's favorite cars was the Pontiac GTO, so he's more than excited to put his spin on a 1968 GTO. Meanwhile, one of Ekstensive's biggest builds, the '52 tow truck, finishes super strong.