We're Gonna Need a Bigger Tank
Emmy-winning comedian Tracy Morgan wants a massive Jaws-themed aquarium in his tight basement, complete with sharks and bloody body parts. But building the tank onsite creates more problems than Brett and Wayde bargained for.