Crisis on Earth-X, Part 1
The epic four-way crossover with Arrow, Supergirl, The Flash and DC's Legends of Tomorrow begins. Barry Allen and Iris West's wedding brings the gang together, but things go awry when villains from Earth-X attack the ceremony.