Duff Goldman's battle continues against Lincoln Alexander's team as they create cakes inspired by classic cartoons that feature gravity-defying effects. Eric Bauza, the voice of Bugs Bunny, joins judges Amaury Guichon and Sherry Yard to decide the winner.