Russfest
Richard, Dinesh, Gilfoyle and Jared face their greatest challenge yet as a massive event tests PiperNet, while Laurie's unexpected presence makes them wary of sabotage. Monica discovers Jian-yang is using Pied Piper's name for his own benefit.