This Is a Randy Situation
Indecisive bride Jacqueline has a "dress to beat" challenge for Randy. Then, the Hip Hop Medium who sees dead people also has her eyes set on a black dress -- do the spirits agree? Plus, a bride has a lush, starlit greenhouse wedding.