Mom, You've Said Just Enough
It's new consultant Peter's first appointment, and it's a doozy! Christie's mom doesn't like plunging necklines or the "energy" of certain dresses. Monique, aka Boujetta, is so picky that she has Mindy and Randy both stumped.