Vegetable Fun Fest
The secrets of "The Crying Game," "Star Wars" and "The Village" are exposed in "Welcome to the Spoilers." The Teen Titans strengthen their roster by adding Beavis and Butt-head. Travel back in time to witness Benny Hill's funeral.