My Best Friend's Murder
Ken Andersen and Chad Swedberg are childhood best friends. Then Chad turns up dead on a wooded trail, and Ken takes the fall for his murder. Ken’s family says the conviction is a gross miscarriage of justice and wants Chris and Fatima to investigate.