The Invisible Therizinosaurus
A dangerous lightning storm is raging in Dino Earth, so the team is sent out to install a lightning rod to keep a herd of Supersauruses safe. But when they arrive at the Supersaurus feeding grounds, they're attacked by an invisible enemy!