The Powerpuff Girls Best Rainy Day Adventure Ever/Just Desserts
It's raining in Townsville and there is no crime or villainy afoot, so the girls must stay inside and come up with their very own Powerpuff adventure. Later, the Smith family is back, and they want revenge.