Best Seats In The House / Agent Obfusco
Best Seats In The House - Agent Oda and Odalis have been promoted to another Odd Squad office! /Agent Obfusco - Olive and Otto become concerned when they find out their Odd Squad test is being administered by Agent Obfusco .