The Sea Skaters / The Siphonophore
When Kwazii gets lost at sea aboard the tiny Octo-ski, he meets a flotilla of even tinier sea skaters - the only insects who live on the ocean. / Kwazii and Dashi become entangled in a strange deep-sea creature - a siphonophore.