Dear Katherine, It's Me the Killer
When 18-year-old freshman Katherine Foster goes missing, terror strikes the heart of the University of South Alabama. Has she been abducted? Raped? Is there a killer in their midst? Rumors fly, as students fear the worst - anyone could be next.