The Wizard of Cape Coral
David's back in Cape Coral, Florida, to find his newest winners a coastal dream home. But since his last visit, Hurricane Ian left a path of destruction and limited housing. Now, with some courage, heart, and a lot of smarts, David makes dreams come true!