Death of a Ladies Man
The shooting of local ladies’ man Jim Cornwell outside his home takes July 4 festivities on a tragic turn. After multiple suspects emerge, all tied to Jim’s romantic life, a shocking confession arises, shattering the idyllic image of this Ozark community.