Lupi Nick the Singing Whale
Dolores is exhausted after staying up all night watching her favorite show so she tells Mini Beat a story about Lupi Nick, a singing whale. A visit from Master Babysitter forces Dolores to tidy up while the Power Rockers search for Lupi Nick.