Miguel Layun and His 1983 Mustang Bubble
Miguel has a 1983 Mustang Bubble that belonged to his father, who gave it to him when he was old enough to drive. He decided to get it in good condition, but it fell into the wrong hands. The team also has another great challenge, a limousine-Suburban.