Lenin Ramírez + Carroax
Lenin Ramírez wants to restore his Bronco truck, which had been abandoned after the death of one of his best friends with whom he had great moments on wheels. The Banuet family wants to convert their Ford Lobo Tremor into a luxurious Limo Carroza.