What Are You Hiding?
Branwin marries Chazz on her release day. Tiffany catches Kevin red-handed. Tayler gets an unexpected call that puts pressure on Chance. Rick fears Raydean is hiding something. Lacey takes Antoine car shopping but has second thoughts.