Hannah and Corey Jam Session
Naheed crosses a line when Kat gives her a heavy metal momma on a black horse with razor teeth on her forearm. Then, a world-famous architect isn't too sure he wants a tattoo and isn't certain Hannah's up to doing his very complicated artwork!