Heeeeere's…Joshy!
It's a monster of a show as Josh talks to the real Freddy Kruger, Robert Englund, as well as Seth Green from Buffy the Vampire Slayer and Gremlins director Joe Dante. Then, Josh comes face to face with a real monster -- truck, that is.