Koichi Hirose (Echoes)
Koichi finds himself blackmailed by a man named Tamami Kobayashi, who frames him for running over a cat. Unable to comprehend the situation, a panicked Koichi starts to feel guilt for his actions when a giant lock appears on his chest!