I Dream Of Johnny/One Angry Bravo/Carnival Of The Darned
Johnny buys a bottle at an Arabian bazaar. Then, when a store manager tells Johnny that he'll see him in court, Johnny goes to the courthouse to hand over his Christmas list. Finally, Johnny runs away from home and joins a traveling circus.