Quarter-Million Dollar Cleanup
As melting permafrost makes mud out of pay dirt, Andy devises an engineering longshot to prove the Lost Cut is rich with gold. As Todd and his crew dial in the wash plants, anticipation grows for what could be the Hoffmans' biggest gold weigh of all time.