Frightening Folklore
Six teams sculpt astonishing cakes based on legendary stories of ghosts and ghouls from around the world. Inspired by Zak Bagans' Dybbuk Box, considered one of the most-haunted items in the world, the cake and sugar artists face their toughest test yet.