Which Came First?/Substitute Teacher
When a school field trip leads to the discovery of a failed Cold War government experiment, Grim and Mandy must rescue Billy from becoming chicken feed. Then, Nergal Jr. starts school with Billy and Mandy and falls prey to Sperg's bullying.