Can Mina Actually Pull This Off
With just eight weeks remaining before the first scheduled wedding, Mina is feeling the squeeze to finish the entire renovation at Charlotte Hall. And when a major plumbing disaster strikes, the project's on-time completion could be in total jeopardy.