Giada's Midnight Jam
Giada De Laurentiis invites friends over to watch movies and share breakfast for dinner. Her guests arrive in comfy sweats and pajamas to enjoy a Smoked Trout Frittata, Sausage and Parmesan Waffles and a Goodnight Mary Bar.