Los Feliz Murder House Part 1
Sixty years after a gruesome murder-suicide in a Los Angeles mansion became urban lore, Zak and the crew gain entry. In the first-ever paranormal investigation of the long-shuttered residence, they uncover shocking dark secrets and a terrifying presence.