Amazing Impala
The Gas Monkey crew dig up a '64 Impala buried in 10 years of debris and bring it back to life. A 1951 Bruco Fire Truck sparks former firefighter Richard's fancy as does a 1955 Caddy Coupe de Ville nicknamed Dolly.