Sight Unseen
A Los Angeles family buys a 1798 farmhouse sight unseen in New Hampshire, and Jon Knight and Kristina Crestin transform the dark home into a vibrant space with a bright-white kitchen, a bathroom they can fit in and a Santa Monica inspired chicken coop.