The Mark of Xero/I See Duck People
A swashbuckling Dodgers and Cadet try to help a poor village by confronting the villain Hilgalgo and his sidekick Vasquez. Then, Dodgers, Cadet and I.Q. High battle both the paranormal and their own paranoia onboard Dodger's haunted ship.